Har kommit hem från en långpromenad (för min del mitt i frukosten) med Miranda. Vi gick länge, drygt 2 timmar! Resulterade i kalla ben, stenhårda skinkor, andedräktsisbitar på halsduken och 16803 gågna steg. Grymt jobbat, tycker vi. Nu kan vi chilla på det heela jullovet. Höh.
Ska gå ut och ta bilder till min header snart, Frida hade tagit så fina frostbilder att jag blev supersugen på att göra detsamma. Men snart smälter det säkert så får nog passa på snarast.
Njut av dessa härliga mobilbilder så länge!

Halsduken har jag stickat själv. Är en sådan där löspolo nivet!
Tog inte alls lång tid och var väldigt lätt.


Kommentarer
Postat av: Frida

Den är supersnygg!

2009-12-19 @ 16:14:21
URL: http://fridasusanne.blogg.se/
Postat av: iisaabeellee

Vaa fiin ;D <33'

2009-12-21 @ 16:46:08

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0