På vilket sätt är hon bäst som syster? Typ ger hon dig presenter eller bäddar din säng eller så?
Hon är bra på många sätt, men hon är faktiskt bättre (Läs: mycket) på att ge presenter än vad jag är. Kan få lite läppglans, tidningar och sånt då och då, dock har hon inte för vana att bädda min säng :P Kanske någonting hon borde börja med... mm!

Nämn ngt pinsamt som hänt Hanna ngn gång.
Tja, detta kanske inte är det pinsammaste men det är alltid något. Hon träffade (okej, spanade in) en kille som hon satt och stirrade på dagarna i ända. Helst seriöst - hon döpte honom till och med till greta så att han inte skulle fatta att det var honom hon pratade med? (Han hette Alexander btw) Hur som helst så har hon stött på honom fler gånger på stan nu vilket hon tjatar om att  är sååå pinsamt. Man börjar ju undra om hon verkligen är över honom?
Hon har även smugit runt i buskarna utanför hennes gamla crush(s?) hus. Normalt...?

hur gammal är hanna?
93:a (16)

brukar ni prata om killar och sånt?
Tja, hon brukar i alla fall, haha :)

Tycker du att Hanna är en bra syster?
Jodå, irriterande ibland, och mer ofta, men i längden så är de klart det blir ett ja på frågan. Vem ska jag annars kunna sno saker ifrån? Haha, skämt åsido.

Brukar ni bråka?
Nja, inte bråka så... mer skrika åt varandra. Som när hon sitter på mitt rum och vägrar gå ut - för att internet inte funkar?

Blir Hanna lätt kär?
Oh JA! Hon snackar om sina klasskamrater hela tiden, vilka hon får kramar ifrån och bla bla bla.. det verkar näsan som om hon är kär i hela bunten. Inte lite heller, haha. Mamma sa en gång att hon får sluta vara kär så mkt, haha. Fast jag tror nog inte hon är kär, hon bara larvar sig.

Vad är det jobbigaste med Hanna? :P
För att bara nämna en sak är det sjukt irriternade när hon kommer in i rummet och slänger sig över en, pratar bebisspråk och fånar sig. Sedan (om det går till som det brukar) sätter hon sig på mitt golv i någon sorts strejk och vägrar lämna platsen innan hon får låna t.ex. mina tidningar. Och tro mig, processen kan ta timmar...! Suck'
För att nämna en grej till - hon fejkkommenterar hennes blogg i mitt namn! F.A.I.L.
HANNA KOMMENTERAR: Neej, jag fejkommenterar inte min blogg i hennes namn. Ibland ber jag Frida kommentera och orkar hon inte skriver jag vad hon säger att jag ska skriva. Såå låg är jag inte! Hrm.


Hanna tvingade mig att lägga ut den här! ÅHH

yes, det var allt ;) haha, inte jättemånga men lika bra det för jag hinner inte mer. Har fått vissa frågor till min blogg också, men de kan vi ta en annan dag. Jag ska nämligen åka iväg imorgon och dissar Hanna i 5 dgr. NAAJS! Och jag vet att det är fail attlänka sig själv, men sak samma.
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Frida

DU HAR JU ÄNDRAT VAD JAG HAR SKRIVIT! :O Seriöst hanna... -.-

2009-12-27 @ 22:26:37
URL: http://fridasusanne.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0