Hanna hissar

Jullov
Rätt obvious, eftersom det är det mest aktuella för tillfället. Hur mysigt är det inte när det är kallt och vitt (förhoppningsvis) ute och man kan njuta av att sova länge? Dessutom har man en speciell känsla i hela kroppen när det snart är jul/precis varit jul och den lever man på under jullovet. Loove it.

Långpromenader
Känner att jag är påhittig idag, höhö. Nä, men det är faktikst jättegott att komma ut på en lång promenad, speciellt när man har någon goding med sig att prata av sig med. Man blir friskare och sover bättre på köpet, alltid bra! Ett stort plus är att man möter många andra när man är ute och det känns så himla härligt på något sätt. Haha.

Hanna dissar

Trasig julbelysning
Märkte imorse att min julstjärna i fönstret har slutat fungera. Hur kul? Det är mörkt och tråkigt och utanför fönstret är det svart och trist. Julstämningen har typ dött ut ur mitt rum! Tur att man då har lite fler julstjärnor i källaren att välja och vraka bland!

Fryst korvbröd
Vet inte varför jag ens smakade när det var fryst, men vad ska jag säga? Det är verkligen ingen hit! Tina korvbrödet innan du käkar eller välj annat bröd!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0