Hur underbart som helst är det! Skönt att äntligen få sova och bara ägna sig åt sina favoritsysslor. Imorgon ska jag träna för första gången på länge, härligt. Har haft en konstig dag i dag, min kära rektor har dock gjort den minnesvärd. Han skulle sjunga Oh helga natt och det lät väl sådär, ärligt talat. Men tummen upp!
 Nu blir det kyrkans julavslutning med min kära Miranda. Om ni inte vet vem hon är kan ni ju alltid kolla in bilden här nedanför. Vågar inte gissa hur gamla vi är (då jag tror att vi är på tog för gamla för att se ut sådär!) men skulle väl ändå gissa runt tolv/tretton? Måste tillägga att vi är way much hotter nowadays. Bara så ni vet!

Usch, sjukt hemsk bild verkligen!


Kommentarer
Postat av: Miranda

haha xd vadå jag är ju inte alls ful xD (A)

2009-12-19 @ 17:39:35

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0