Åh, det funkar att ladda upp bilder med internet explorer! Jag som alltid använder chrome får väl ta och byta tillbaka från mitt älskade internet nu då.. Sånt är livet!
Yesyes, en grym dag börjar gå mot sitt slut. Sitter med en kopp Grönt Julte som jag köpte på Liseberg förut, supergott och nyttigt (+juligt) är det och jag är nöjd med mitt köp. Har även fixat en dejt mellan två exkompisar nu (eller hjälpt till på traven, rättare sagt. Eller mest rätt; tvingat den ena att ringa den andra.) och det känns härligt! 

Skolan började med betygssnack och jag ligger på MVG i tyska, svenska, engelska och samhäll så det känns bra. Resten har jag inte fått reda på. Matteprovet fick jag VG på så det lär väl bli mitt betyg. Tur att vi inte får betyg förrän sommaren, så kan jag jobba upp matten. Talet jag höll om min egyptenresa gick också bra tycker jag och det är ju ett stort plus. Jag som blev så nervös typ 30 sekunder precis innan jag skulle börja! Men det löste ju sig när jag väl började snacka. Efter skolan gick jag, Rikard, Wilmer och Mimmi och fikade, mysmys! Riktigt goa kompisar har jag gått och skaffat mig, över förväntan!
 
Svinkallt ute, ändå gick Jag, syskonen och Mormor på Jul på Liseberg - hur mysigt som helst! Det snöade och var fejksnö p granarna så julstämningen var verkligen på topp! Köpte en silvrig spargris för att jag är så cool. Nu sitter vi här vid skrivbordet och är coola tillsammans. Funderar på vad han ska heta, någon som har förslag? Alla förslag är såklart välkomna! Den som kommer på bästa namnet får en länkning, okaaj?

Förövrigt så är jag stolt över Göteborg som har anordnat pussstationer på olika platser i centrala Göteborg. Hade jag haft någon att pussa hade jag definitivt stått där hur länge som helst och bara njutit. Nu är fallet annorlunda (trots Johannas fina bröllopstal till mig och Rikard!). Får allt se till att bli kär i någon goding snart!
Nu, cosmopolitan och en ny dos te!

Kommentarer
Postat av: mikaela

sikken söting!

Döp den efter en av mina fiskar : Assar :)

2009-12-17 @ 21:54:11
URL: http://storyofmikaela.blogg.se/
Postat av: becca

tycker Kassar passar bättre i så fall...

2009-12-17 @ 22:49:37
Postat av: Frida

FRED!

2009-12-19 @ 14:11:47
URL: http://fridasusanne.blogg.se/
Postat av: Frida

asså namnet

2009-12-19 @ 14:13:12
URL: http://fridasusanne.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0