Oui, halvsnygg bild som vanligt. Tagen mitt i natten när jag inte kunde somna, haha!
.
Åh, ni anar inte hur glad jag är över mina presenter! På något konstigt vis är jag hur nöjd som helst. Brukar ju alltid vara så att det är något man önskat sig och byggt upp en förhoppning om att få, men som man inte får. Därmed blir alla julklapparna lite sämre. Men jag hade inga förväntningar. Fick en massa saker som jag verkligen är lycklig över.
  • Rosa mjukisdress från SunShine
  • Söt sjal
  • 3 första V.Ä.N.N.E.Rsäsongerna
  • 10klippskort Sportlife
  • Datorfodral
  • Fotobok
  • 2 filmer
  • Faceskrub och krämer
  • Parfym
  • Ljus som byter färg (asfräckt!)
  • Smycken
  • Pengar
  • Superfin vattenflaska
  • en plastsnopp (HAHAHA jag ska tillägna ett helt inlägg till den, det är nämligen inte vad ni tror det är!)
Och en massa mer saker! Känner mig bortskämd, men det känns ju bra, höhö. Som sagt, jag är hur glad som helst och längtar inte ens till julen 2010. Det känns som om denna var så perfekt den kunde bli. Helt ärligt!
Allt var som när man var barn, ungefär. ÅH! 

Kommentarer
Postat av: fiiisa - just U and me

Hej haft en bra jul? ^^

fick du det du önskade dig? (:

2009-12-25 @ 18:11:55
URL: http://sophielarssoon.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0