Ohyes, idag är det 2009s sista dag. Det är 00-talets sista dag. Imorgon är det ett nytt år, ett nytt decenium. Ett himla bra år, skulle jag tro! Vad har ni för förhoppningar/förväntningar/tankar om 2010?
Jag hoppas att skolan kommer gå som på räls. Har inte svårt för mig men när det blir stressigt är det ju verkligen hemskt! Ska även fortsätta träna på Sportlife (fick ju nytt gymkort i julklapp) och när det blir ljusare ute ska jag börja cykla igen, grymt! Sover mycket bättre då, så det är ju en investering av tiden, typ. Sedan ska jag ägna en massa tid åt kompisar, jag är jättedålig på det när det är mycket i skolan. Men nu så!
Idag blir det fixa med Johanna, vi ska laga mat och vara duktiga. Hon ska ju ha tjejmiddag idag, och jag är moraliskt stöd i städning och matlagning. Känns som en stark uppgift. Någon som har bra låttips? Det är ändå nyår, så vilken stil som helst går bra! Här har vi en riktigt fånig, svensk låt, som kom upp när jag gick in på youtube. HAHA!
Kick - Fest hos mig! (hands up remix)

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0