Jag vet att jag är ute och cyklar på helt fel sida vägen nu, men visst är sommaren är himla bra årstid? Nej, jag har inget emot vintern. Jag tycker det är sjukt mysigt med snön (när den väl är snö och inte slask som så ofta i Gbg) och allt julpynt i fönstren. Jag älskar julmaten och julafton är min favorithögtid på hela året. Men tänk när man vaknar, fåglarna kvittrar och solen lyser så starkt att man har risk för att bli blind resten av livet om man tittar emot den. Tänk när man sitter på ett berg vid havet och hör fiskmåsar skrika. Man är sådär härligt gyllenbrun, och luktar fräsch utan ansträngning. I somras hängde familjen på Cypern i två veckor. Härligt härligt!
Jag är halvsnygg men det är det som är det snygga!

Var bara tvungen att skriva ett sommarinlägg när jag såg denna bild. För visst finns det så mycket minnen bakom varenda litet foto? Jag älskar det!

Kommentarer
Postat av: Marika

Svar: Jaha! De kan vara boven :)

Åhja, jag tycker om Jul på Liseberg, men saknade snön bara.. Hade säkert vart mysigare under kvällen:) Jasså, bor du i GBG då eller?

2009-12-20 @ 11:08:53
URL: http://missychick.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0