Oj, vilket impulsköp det blev idag på Allum med Sanna (kusin) och Sis. Ett turkosblått hårband i paljetter! Gillar det skarpt men vet inte riktigt när jag ska använda det. Om jag ens kommer använda det. Men snyggt är det!

Det bästa med bilden är bildkvalitén, ellerhur?
.
Tröjan på bilden är också nyinköpt och precis en sådan fast mörkblå och vit har jag. Känner att intresseklubben antecknar, intressesmurfarna hoppar och intresseflugan äntligen stannar och allt sånt där, men kände att jag behövde lägga in en bild. Och Voilá, it's done!

Kommentarer
Postat av: isaa

mitt tips är att du slutar använda blogg.se och går över till kanske typ blogspot.com. Men varför funkar inte din devote som är bäst längre?

2009-07-07 @ 11:57:57
URL: http://isaaliten.devote.se

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0