Om det är någon som vill gifta sig med en nigerian så snart som möjligt, skaffa barn med honom och sedan leva "lyckligt i alla sina dar" med honom i en liten nigeriansk by, så är det inte jag. Även om nigerianen vid namn Clement tror det.

Har hängt på Ugglum med Klara, Stina och Maria i två dagar nu. Först var det snygghenke från Skövde som fångade vår uppmärksamhet. Igår var det några nigerianer som ville ha oss. Jag - åtminstonde - ville inte ha dem. Men visst underhöll det oss kvällen igenom. Får se om jag går till skolan idag, halva jag vill, halva vill inte. Folk från Afrika är inte så spännande som man kan tro..

Imorse var det "före-frukost-promenad" med Miranda. Vi höll på att dö av trötthet. Men sånt är ändå ganska najs, då vet man att man lever. Typ.


Kommentarer
Postat av: mikaela

en skövde kille som spelar handboll?

Hihi. låter som det handbollslaget jag fick ögonen för :P

2009-07-06 @ 11:24:21
URL: http://storyofmikaela.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0