Ahoj!
Jag är nog ganska stolt över mig själv, eftersom jag lyckats få detta till ett ganska så snyggt ställe. Ska ju fixa header och sånt med det får jag väl göra någon ful sommardag. Försöker desperat få tag på Bexus men det går inte så bra, så jag vet inte om det blir någon söndagspromenad idag. Brukar alltid bli så (eller det är meningen att det ska vara så jämt iallafall), vårat söndagsflumm är oslagbart! Ja, inget annat söndagsflumm slår vårat alltså, andra saker kanske slår det.

Nu är det söndagsflumm, i tid och rum
och är du inte med på det, så är du dum
Ja det är söndagsflumm, med Hannis och Bex
Ja det är söndafsflumm med massor av spex


Jag känner att jag och Bexus har den bästa sloganen ever, slå den ni!


Kommentarer
Postat av: Thessan

tror de där med att tjäna pengar på sin blogg är lite lättare att få att fungera på devote.se

tycker jag iaf ^^

2009-06-14 @ 22:58:44
URL: http://thereseelizabeth.devote.se

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0