Goddag.
Igår var det midsommar, och dagen tillbringades på landet med mormor, morfar och två kusiner. Ganska mysigt ändå. Trots att jag inte bloggade, eftersom min syster har ockuperat internet. Haha, men jag tror att ni har haft annat för er än att läsa min blogg! I alla fall, det blev lite dans kring stången och Instöns heting fanns på plats. Dock verkade han mest intresserad av sin medtagne polare och sin öl. Känns lite överdrivet att fira midsommar tycker jag, då själva grejen är att det ska finnas en anledning till att dricka. Visst kan man väl ha roligt utan att dricka! Jag har flera kompisar i min krets som alltid hittar på helt sjuka saker även om de är spiknyktra. Aja, även om folk runt om kring mig satt och sjöng snapsvisor och skrålade (inte i mitt hus, absolut inte!) kunde jag vid ettiden somna gott. Jag hade inte hoppat över sju gärsgårdar, och inte plockat sju olika blommor som jag sov med under kudden, men ändå sov jag gott. Tror nog att det hade varit värre att drömma om sin prins i flera år i förväg än att behöva vänta väldigt länge och bli överraskad, haha! Konstigt nog drömde jag om en kille min kompis är bra kompis med. Han gick runt med en tröja som det stod "Hanna är min brud" på. Tänker inte förklara varför detta är så roligt, men några av mina kompisar fattar. Lite internt där, jaao.

Idag blev det en ganska lugn dag, har fiskat lite krabbor med mamma och hjälp mormor i trädgården. Morfar har så ont i ryggen och kan inte göra så mycket arbete, så mormor med sin reumatism får kämpa! Tänkte att jag erbjöd mig. Snäll som Mormor gav hon mig pengar för det också!
Blir nog ett bildinlägg senare idag, eller imorgon. Har fotat lite med min ändå helt okej mobilkamera idag. Nu luktar det kyckling ända hit upp så det är dags för mig att äta. Puss <3


Kommentarer
Postat av: mikaela

Själv har jag haft en bra midsommar :)

och samma här, plockade inte sju olika blommor..

2009-06-21 @ 11:57:25
URL: http://storyofmikaela.blogg.se/
Postat av: Malin

Snygg blogg du fått..e lite lessen att du inte hängde med mig;) hade vart gött och hänga! och så vill jag ha reda på vem instöns heting är? bengt eller? ha de gött imon baby

2009-06-27 @ 00:25:39
URL: http://malinsfotoblogg.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0