...när solen tittar fram bakom molnen. Eller när molnen försvunnit helt!
Idag var fallet sådant och jag bestämde mig för att ta ett litet joggingpass innan frukost. Kändes skönt att komma ut när det varken var mycket folk ute eller när det var alldeles för varmt. Några timmar efter det blev det piknik på vallhamra IP eftersom Johanna var fotbollsskoleledare där. Resten av dagen blev lugn i solen.
Nu väntar jag på middagen och sen ska jag till biblioteket och låna några böcker inför sommaren. Alltid bra att ha när man ligger på klippor ute i skärgården.
Hör av mig senare, puss <3

Kommentarer
Postat av: Thessan

okej de kanske stämmer :P

tack så mycket , kram

2009-06-15 @ 20:48:19
URL: http://thereseelizabeth.devote.se
Postat av: jenny

Duktig flicka Hanna så springer, fyll i träningsdagbok också så kan du hänga på mig om mornarna ;) <3

2009-06-16 @ 13:59:38

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0