..det hade varit skönt att kunna göra ibland. Kanske inte riktigt försvinna, men kunna flyga. I så fall hade jag flugit till Landet på studs, för det är där jag vill vara just nu. 4 personer har frågat mig om jag kunnat göra något idag, vilket jag gärna hade gjort. Faktum är att jag hade kunnat tänka mig att vara med alla 4! Men jag ska till landet, om mamma blir klar med sitt arbete idag. I så fall får hon sommarlov ända tills i början av augusti, me like!

Klockan är inte mycket men jag har redan hunnit ta en liten joggingtur. Kändes så skönt igår när jag var stolt över mig själv så jag gjorde en favorit i repris. Det blir svårare att springa på landet, för där är det så backigt, men på sommaren ska man ju vara ledig så landet får vara en non-running area. Haha, nää men jag tror inte att jag kommer klaga på det eller så. Att jogga är ju inte precis det bästa jag vet.
Nu blir det lite städning och sol på altanen med Om jag kunde andas - twilightboken uppslagen i knäet. Vi får se hur det blir med landet. Anyway, jag hör av mig. Och som tur är så har jag internet även på landet nu! Underbart.

xoxo // H

Kommentarer
Postat av: mikaela

Springa kanske inte är det roligaste, men absolut viktigt för hälsan ;) Och vart ligger ditt land?

sv: hih. Eller hur att det var lite roligt inlägg?:)

2009-06-16 @ 10:44:39
URL: http://storyofmikaela.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0