Bodycombat it is! Ohyes, jag och Johanna har svettats som grisar, tagit i inifrån ryggmärgen och kämpat! Nu är vi väldans vältränade. Dessutom vet vi ett program vi ska köra på gymmet som en personlig tränare har tagit ut. I'm ready for this! Nu ska man bara få det till en rutin att gå dit, men det är inte så himla svårt.
.
Idag har jag haft tyskaprov, gick nog ganska bra. Dessutom är skolsyster stolt över mig efter mitt hälsosamtal. Haha fråga mig inte varför, men jag hade en schysst inställning till livet i alla fall, tyckte hon. Tack för det, säger man.
Har köpt garn så ska sticka en halsduk som är som en polo typ, ni vet väl alla hur jag menar? Grönt blev färgen, funderar på att byta men samtidigt vet jag att jag passar som handen i handsken i grönt. Blir det inte jag kan mamma alltid få!
Nu ska jag fixa grejs inför imorgon, inspelning med hela musikprogrammet från LM. Hur kul som helst! Sedan får ni köpa julskivor och bidra med en slant till Rumänien. Låter väl bra?

Kommentarer
Postat av: Ivan Liljegren

Vad fint sagt av skolsyster - "Schysst inställning till livet"!

Tacka mamma också med en kram ;-)

Lev väl!

Hälsar Ivan

2009-11-13 @ 19:55:40
URL: http://cykelidag.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0