Ojdå, har visst mer plugg än jag trott. Har dock gott om tid, så det är inte så jobbigt ändå. Men hey, hur kunde det bli så mycket helt plötsligt?
  • tyska - läs-/hörförståelse (prov del 2)
  • engelska -glosor + prov
  • samhällskunskap - träning och hälsadelen i min grupps tidning GLOW!
  • sångteknik - frågeblad.
  • Datorkunskap [klar]
  • Svenska - satsdelar
  • Piano - lite olika smålåtar
  • solosång - fundera över låten
  • Gehörs- och musiklära - lite rytmer och blaha
  • Kör - kunna jullåtarna
Plus lite annat:
  • Tandläkaren 07.30
  • MRL Sportlife Domkyrkan
  • Badmintoncup
  • Kusinbarnskalas
  • Musikal i Smyrna
  • r
Och detta är det jag bara hittills vet! Lär ju bli en dubbelt så lång lista.. Får se hur mycket jag hinner leva kommande vecka. Tack och lov att jag har lätt för att lära mig, annars hade jag varit typ halvdöd för två veckor sedan.

Kommentarer
Postat av: elsa

HAHAH! Discoqueen ;)

2009-11-15 @ 14:37:41
URL: http://alltomelsa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0