Jaha, hoppet är borta om att min statistik skulle ha kommit igång igen. Elva timmar senare, fortfarande bara sex besökare. Jag lovar att det är fler som läser min blogg! Aja, det här ska lösas. Tills dess ska jag sluta tjata om den, haha.
.
Gymmet idag med Johanna. Säger bara: HÄR BIFFAR MAN TILL SIG! Träningsvärk är självklart välkommet imorgon, höh.
Jadu, såhär "snygga" var vi för ett år sedan. Bleka och härliga! Märk mitt bruna hår!
.
Nu ska jag sätta på lite gamla filmer som gjorts i grundskolan under åren, góa skratt blir det! Lite japanskt körsbärste på det och kvällen blir toppen!

Kommentarer
Postat av: johanna

ohhfyyy, va du tvungen att lägga ut de äckliga bilder på mig :O? du har utegångsförbud idag fröken bengtsson!

2009-11-24 @ 13:44:40

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0