En kille kallad Kulan i min klass blev tydligen väldigt glad senaste gympalektionen då jag bar en stor tröja och korta shorts från Thailand (ni vet, typ längre och större hotpants som inte är så små som man tror):

-Hanna! *mummel..*
-Va? *vänder mig om och hittar Kulan sittandes bakom mig intill väggen*
-Bara så du vet, jag gillar dina byxor väldigt mycket. Och tröjan tycker jag inte jättemycket om. Bara så du vet alltså. Så, ja. Nu vet du ju.

HAHA det var så klockrent! Förvånar mig verkligen inte att en sådan kommentar poppar ur the mouth of Kulan.

Kommentarer
Postat av: Moa

Vilken fin design du har nu! :)Fast nu byttes bakgrunden... :S

SV: hoppas tröjan jag beställde är lika fin på som på internet :)

kram

2009-10-22 @ 20:13:29
URL: http://moagoes.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0