Kom hem från Liseberg vilket var riktigt mysigt. Mamma gjorde varma mackor, gott! Var inte jättehungrig men jag frös så himla mycket att jag var tvungen att äta lite varmt, vilket gjorde susen. Nu sitter jag och är sur för att maten är slut och att jag måste öva på min redovisning av Engelskan imorgon. Vår lärare är inte jätterolig precis, och nu ska vi prata om en nationalpark eller ett zoo inför klassen. Hur kul? Tur i alla fall att jag är ganska så bra på att prata inför folk, är inte så blyg av mig och engelska är jag inte så himla kass på. Tack och lov! I sexan var jag hur dålig som helst men efter ett byte av lärare blev jag en expert. Haha, I wish...
Här är min nya halsduk! Uppvisad av en trött och kall Hanna sittandes i Lisebergsbanan. Fast det ser man inte så mycket av... Men visst är den söt? Lite volangig sådär. Riktig Hannahalsduk, tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Vickan

SÖÖÖÖÖÖT!

2009-10-12 @ 19:26:14

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0