Sådär ja, några timmar nu på kvällen har gått åt till att fixa och trixa lite med bloggen. Är inte nöjd, men mer nöjd än vad jag var förut. Får se ut såhär tills jag orkar ändra på lovet. Eller har tid, rättare sagt.
Lite träningsvärk efter gymmet på gympan idag, har rört mig en hel del idag. På kvällen tog jag och Rebecca en promenad och det var superfint med dimma som låg lite överallt här i dalen. Efter det blev det liiiiite matteplugg, men jag tror jag kan det och orkar inte öva mer. Samhällsprovet gick bra idag i alla fall, så jag är ganska lugn nu. Imorgon är det riksdagsspel och jag ska spela miljöpartist i konstitutionsutskottet, får se vad det leder till. Är inte jätteinsatt i miljöpartiet precis...
Får se om jag hinner blogga imorgon då, är ju som sagt i skolan hela dagen. Förhoppningsvis kan jag smita en stund till datorsalen på eftermiddagen. Hörs då, pussar <3

Kommentarer
Postat av: frida

it's written... HANNA!! >.<

2009-10-20 @ 22:07:46
URL: http://fridasusanne.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0