Åh, det är föör skönt när man får sova länge. Eller i alla fall när man klarar av att somna om när man vaknar vid niotiden. Jag sover ofta 8 timmar per natt även på vardagarna, så därför sover jag oftast inte mycket mer på helgerna. Det är jättetråkigt! Jag älskar att sova länge, och dagen är helt oplanerad.
I alla fall, igår blev det en väldigt kortfattad version av kvällens bravader. Det var alltså så att jag och några tjejer till var hembjudna till Vilma, där vi hade det supermysigt. Som vanligt när man blir hembjuden till henne får man supergod mat och man är lika imponerad varje gång. Framtida kock? We'll see... Kvällen avslutades med Maffia (alla måste känna till!) i Graviditesversion. Det har skett en befruktning... Vem är pappan? Och filmen Juno. För söt tjej, hon där Ellen Page.
Inte så många bra bilder från min sida, då jag bestämt mig för att inte klicka varenda tillfälle något händer. Tjejkvällar brukar sluta i hundratals kort. Liite överdrivet. Men här kommer ett axplock halvbra bilder.
Tyvärr raderade en viss person alla bilder på sig själv!
__________________________________
SERIÖST! suttit och väntat på att kunna lägga in bilderna i en timma nu men det funkar ju inte!
Blir lite senare...

Kommentarer
Postat av: clara

HAHA var det jenny som tog bort sina bilder eller??

2009-09-29 @ 17:07:50

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0