Har nog suttit och hållit på med bloggen i 2.5 timmar snart! Fast det är värt det, jag hade en sjukt tråkig dag igår och nu bara tiden flyger iväg istället! Borde sätta mig och plugga lite men jag orkar inte, tar ett tvåtimmarspass efter lunchen istället. Som borde infalla ganska snart, tycker min kurrande mage. Fast den kan nog hålla ut lite till, hoppas jag. Tänkte nämligen fixa lite "hiss och diss"- och "jag tycker"-ikoner och sånt där. Alltid kul att läsa sånt i bloggar, tycker jag! Dessutom har jag tänkt ut hur de ska se ut och det är bäst att göra dem innan jag glömmer. Kanske blir det hiss och diss redan ikväll, vi får se.
Men jag är ganska nöjd med min blogg nu, tycker ni inte att den är snygg? Jag älskar i alla fall bakgrunden, den är hur snygg som helst! Sedan har jag fixat med en massa småsaker som man egentligen inte lägger märke till om man inte vet hur ursprungliga bloggar på blogg.se ser ut. Personligen tycker jag att det ser bättre ut såhär i alla fall.
Vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: Adrian

Den ser najs ut :D

fast man ser inte bakgrunden och allt i sidofältet när man t.ex ska kommentera. :/

2009-09-24 @ 15:39:09
URL: http://lindholmarn.blogspot.com/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0