Oj, det var en väldans massa folk på Bokmässan. Förvånar mig inte, men man blir ändå ganska överraskad över den stora folkmängden som trängs för att få köpa sina böcker. Själv lämnade jag pengarna hemma för att inte slösa på massa onödigt, vilket jag kanske tjänat lite på idag. Blev bara en GLAMOURtidning för tjugo spänn (!). Meee like.
Ska fixa mina naglar snart, tänkte försöka få ett snyggt mönster på dem. Är inte jätteduktig på sånt där med naglar, manikyr och liknande men jag tycker det är roligt att fixa med sånt ändå.
Visst var dessa naglar lite coola?

Dock gillar jag nog vanliga, enfärgade naglar mest!

Kommentarer
Postat av: Anonym

för de där blommorna efter thailand blev ju sååå bra...

2009-09-26 @ 16:46:46
Postat av: Sara

Tycker du? :)Tack! Du har snygg design på bloggen!



älskar o pilla me naglar jag med :D

2009-09-28 @ 22:26:15
URL: http://www.sarasliv.bloggplatsen.se

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0