Är jätteirriterad och trött! Picasa funkar inte (där jag fixar mina bilder) så något collage från igår lär ni ju knappast få se. Dessutom har jag en fett tråkigt dag. Jag hinner inte göra någonting, för jag tränar badminton vid tre på söndagar. Visst gillar jag träningarna, badminton är ju jätteroligt, men sämst tid eller vad? Hellre morgon eller kväll, mitt på dagen är sämst.
Satt i trappan förut och bara tänkte på hur dålig dagen skulle bli. I en halvtimma! Sedan fick jag huvudvärk och gick och la mig. Nu blev jag jättetrött och känner mig seg. Borde äta innan träningen men jag är inte alls sugen. Jag vill bara gå och lägga mig eller åka och shoppa. Inget av alternativen är möjliga. Uschuschusch.
Och det är svinkallt på mitt rum. Mitt fönster är trasigt och jag orkar inte resa mig ur sängen. Tack Gud för att jag har en laptop.
.
Det positiva med dagen är att jag har haft besöksrekord flera dagar i rad nu! Det går uppåt, uppåt och uppåt! Superroligt! Tyvärr kan jag inte lägga in en bild, för programmet är ju sämst, och jag vet inte hur man "print screenar", haha. Ni är bäst i alla fall, ni som läser! Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Paula

sv: Tack :)



usch låter inte som en rolig dag alls, hoppas det blir bättre!

2009-09-27 @ 16:12:22
URL: http://peaceoutpeople.blogg.se/
Postat av: hilda

haha, vad är grejen med att skriva "varning för tråkigt inlägg!" xD är det inte bättre att ha en rubrik som gör att man vill läsa inlägget? hehe

2009-09-30 @ 10:27:12
URL: http://hildahilda.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0