Gina tricot 19:- /rea

ÅH min slappdag börjar lida mot kväll. Inte ska den få ta slut, kväll betyder supermegaövermys! Jag ska sätta på en grym film och poppa popcorn och göra te nu efter en promenad i regnet. Hur mysigt? Saknas bara någon som myser med mig, men grejen är ju faktiskt att jag ska ha tid med mig själv idag. Syster har dock tagit några timmar, vi gjorde stan och med mig hem fick jag ett par jeans och en jacka bland annat. Ni ska få se, men min kamera har fått damp så jag måste fråga någon som vet hur man fixar grejen. Någon kameraexpert där ute som vet vad man gör när det står att kortet är skyddat?
Bjuder i alla fall på ett sommarfynd, sjukt perfekta örhängen till mina två extrahål i vänster öra. Japp, fyra hål pryder mina små öron. Något jag är sjukt nöjd med, och absolut inte ångrar att jag gjorde. Är faktiskt sugen på ett till, men känner att jag kanske går lite för mycket wild då? Vi får se, vi får se.

Kommentarer
Postat av: Sofiiiie

Fin blogg! (:

2010-08-11 @ 21:06:26
URL: http://sophielarssoon.blogg.se/
Postat av: Sannaliten

Hej! Tack för ditt deltagande i min utlottning! Nu är vinnaren dragen, kika in och se om det var du! Om inte, missa inte chansen att få hela 20% rabatt på Swepearls HELA sortiment! Kram Sannaliten :)

2010-08-11 @ 21:11:01
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0