Galet vad dagarna flyger iväg snabbt! Ursäkta mig för min bloggfrånvaro.. Skolan har varit grym idag, jag gillar verkligen att vara tillbaka på banan. Efter allt pluggeri bar det av mot café med fyra personer jag håller kära - riktigt mysigt. Min fina Frida har bytt till musikklassen, hurray! Jag är lycklig, hon är så himla gó att man blir glad i hela kroppen när man ser henne. Och nu ska hon gå i min klass på riktigt, väldigt roligt! Efter fika bar det av mot Hankys place där det hades mysigt. Inte förräns för en kvar sedan kom jag hem och tryckte i mig en macka - dagens middag. Bra jobbat, där.
Jag är jättenervös, imorgon ska jag ha drama för första gången. På schemat alltså, det är en kurs på femtio poäng. Ska ha bästa läraren på skolan, men ändå. Jag är nervös! För det första vet jag inte vart sal 505 ligger, då jag bara trodde att det fanns upp till 405, och jag är ringrostig när det gäller att agera. Men som ni ser på bilderna ovan, jag har sjukt mycket talang när det gäller olika miner. Menmen, heja mig?

~~~

Jag tar era kommentarer imorgon, jag måste stupa i säng nu.
Upp sex imorgon igen, yeey.

Kommentarer
Postat av: Moa

hannaaaaaaaaaa, tips på praktikplats????

2010-08-26 @ 18:58:14
URL: http://enstil.devote.se

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0