Som jag sagt tidigare: min dator fungerar fortfarande inte. Blir långa inlägg nu, har mängder att berätta! Bara så att ni vet.  Sånt är livet, halvt fungerande.
Fast mitt liv är iofs ganska så fungerande. Väldigt så, om jag ska vara ärlig. Har precis haft världens bästa dag. Varit pepp på den ett bra tag nu. Redan igår börjades det - jullov efter en extremt händelserik höst med massa att göra. Galet skönt, svårslagen känsla. Nu förstår jag varför man längtar efter studenten, som Ida sa igår i kyrkan. Förresten så fick jag en hur gullig julklapp av henne som helst: en supersöt kalaskompis från Lagerhaus (ingen har väl missat deras gosedjur?) och polkagrisar som är skruvade och gammeldags. Dagen innan var det julafton med Johanna, så fick en underbar vänskapsbok som jag är helt rörd av. Mina fina vänner!
Liseberg igårkväll. Henrik, Frida och Rikard var mitt perfekta sällskap. Kärlek - jag hade den mysigaste kvällen på länge. Under fem miljoner lampor myste vi och var kära. Ta mig tillbaka! Kvällen slutade hos Henrik, vi dekorerade pepparkakshus lite snyggt och somnade ganska tidigt. Naturligtvis vaknade jag även hos min pojk, men ingen lång morgon idag inte. Staden sedan för att shoppa sista julklapparna. Julbak hemma - massa godis är gjort och all mat är färdig. Allum med syster sedan, köpte lite mer julklappar vilket nu resulterat i exakt 0:- på kontot. Hurra! Men jag gillar att ge julklappar så värt ändå, haha.
Klätt granen efter att ha städat, julpyntat hela huset och mitt rum doftar gott av jul och gran. LMs julskiva på CDspelaren (jaao, min dator fungerar ju inte!) och efter att ha tittat på Jane Austens "Emma" med mamma är det nu dags för julklappsinslagning, rimstuga och lackning. Jag älskar julen!
Lite snabb genomgång av mitt upptagna liv, haha. Jag är så lycklig! Imorgon är det uppesittarkväll, God Jul med Henrik och megamys. Allt bra med er, mina underbaringar?

Kommentarer
Postat av: Therese

Sv: okaaj, jodå jättebra! :D <3

2010-12-22 @ 22:55:48
URL: http://lskardejj.blogg.se/
Postat av: Hanna

fin bild :)

2011-01-10 @ 15:49:39
URL: http://hannamurtur.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0