Fixar mig lite. Provar lite kläder. Jag är snygg idag! Just nu i alla fall, försöker intala mig det. Blir väl annorlunda när jag ska iväg sen. Haha! Blir nog en svart blus och svarta jeans, så galet kallt och strumpbyxor passar inte så bra då. Lite partymakeup och lockigt hår på det, kan blir ganska bra. Det kommer faktiskt bli bra. Just köpt en liten blomma till värdinnan, satt den i vatten en stund innan jag drar. Sedan väntar trerätters och partyparty! Glitternagellacket håller på att torka (jag köpte det i förrgår, älskar det redan!) och jag ska sätta på sista koppen te för året. Har varit ett riktigt teår det här, hehe.
Hur som helst, ska piffa till mig lite extra den sista timman nu. Bussen går halv sex och den vill jag helst inte missa. Återigen; hur firar ni nyår?

Kommentarer
Postat av: hilda

hm alltså kan andas för den är skön, itne så tight på som den ser ut :D

2010-12-31 @ 16:42:32
URL: http://hildajansson.blogg.se/
Postat av: FowZie♥

sv; hahah det var ju mer komiskt ;)

2010-12-31 @ 17:01:49
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sv: Jaa, hoppas du får en underbar kväll! Kraaam

2010-12-31 @ 17:06:52
URL: http://evssi.blogg.se/
Postat av: Rumah Dijual

After examining a few of the blog posts in your web site now, and I actually like your way of blogging.

Postat av: Pakaian Muslim Modern

More people need to read this and understand this aspect of the story. I cant believe you’re not more popular.

Postat av: Jual Beli Mobil Bekas

You most definitely have made this blog into something special. You clearly know what you are doing, you have covered so many bases.


Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0