Kändes verkligen som om jag missade något när jag kom hem förut. Men jag kunde inte komma på det. Sedan, när jag hade åkt iväg för att underhålla mig för kvällen, kom jag på det. Har inte haft på datorn idag vilket har varit grymt skönt! Men jaa, bloggen blev ju lite lidande. I alla fall:

  • Imorgon kommer min finaste Johanna hem från två veckors semester på Dominikanska. (fyy vad orättvist!)
  • Imorgon börjar även min och söta Saras deal med "ingetsockergodisläskkakorosvtävling". Den som bryter först förlorar, och visst hejar ni på mig? Jag kommer lätt klara det ganska länge, det är ju bara viljan som behövs. Och nu har jag ju en anledning att hålla mig borta från det, grymt!
  • Imorgon blir det Vista på kvällen, i Redbergskyrkan. Mysmys!
  • Och såklart, shopping står på listan att göra imorgon. Åker till Allum när jag vaknar och ser vad jag hittar, studiebidraget är på plats nu. I'm the king of the money! (typ)
Sov sött mina fina, jag är så glad att ni finns där trots att jag är så dum mot er. Men nu kör vi pepp på helg, godistävling och Johannas hemkomst. Wihoo! Har ni några shoppingtips förresten? Vad borde man köpa nu? Har hittat en del fint men man måste ju prioritera, right?

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0