Haha, blev väl sådär glad när jag precis skrivit ett långt inlägg igår om hur tidigare helg varit, och internet dampade så att det varken kom upp i bloggen, i utkast eller fanns kvar överhuvudtaget. Men sånt är väl livet.
Har vaknat precis, det öser ner som bara den och vädret är på något sätt helt underbart! Om än lite kvavt.. Blir shopping med Josefine snart, ut till stan och handla en massa! Nej, men jag har en del saker jag behöver få köpt innan jag åker till Rhodos. Och varför inte kika idag?
Måste göra mig iordning, bussen går ganska strax. Visst är jag grym som är vaken såhär tidigt? Och frukost har jag redan hunnit äta - Heja mig!

badabadabada i lördags!

Kommentarer
Postat av: Frida

siiis, får jag använda dina bilder? :)

2010-07-13 @ 17:05:04
URL: http://fridasusanne.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0