Så, jag åkte till "skolan" idag. Skulle ju sjunga på studenten. Vet inte om jag ångrara att jag åkte för det ändamålet, mår ganska kasst egentligen. Har ingen feber eller så men är fortfarande lite seg, och bättre blir det ju inte av att det är övervarmt och vindstilla inne i stan. Göteborg alltså! Åt i alla fall sevenelevenglassen efteråt med några godingar precis vid kanalen, mumma! Den är grymt god. Åkte i alla fall hem ganska nyss för att sätta mig på altanen och läsa. Skönt ända tills solen gick ned bakom vår grannes hus. Aja, lika bra. Ska äta god tacos nu, stänga av telefonen och hämta min dator som skickats hem igen. Den som kraschade ni vet? Visar bilder senare, ouch!

Kommentarer
Postat av: D A N I E L A ♥

- en vanlig marknad som är varje år:)

2010-06-04 @ 22:46:36
URL: http://danielas.se
Postat av: jjoseeefiin

sv: tack sötnos !

allt bra?

2010-06-05 @ 09:59:22
URL: http://jjoseeefiin.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0