Åh men kul att man tror att man ska må bättre dagen efter men icke. Dagen efter förkylning alltså, inget annat. Jag har huvudvärk som en gruvarbetare som glömde hjälmen hemma och just fick en tvåkilos sten i huvudet (om han hade lyckan att överleva vill säga. Kul för honom!) och en hals som troligen borde tillhöra en 100 år gammal rökare. Utöver det har min näsa typ växt igen. Om jag mår dåligt? Nej, inte alls. Jag hoppar på små fluffiga moln, typ.
SKA i alla fall bli frisk idag. Tråkigt att ligga hemma när ingen annan gör det! Jag har ju liksom inte ledigt för att jag är sjuk, nej läxor ska göras och där med basta. Om två veckor chillar jag på det i solstolen utanför - hurra - men idag kan jag inte ens glädjas åt att jag kan göra det. Vill ju vara med alla góingar i skolan som antagligen inte är jättepigga och glada, men ändå är de som får mig att vara mindre trött och seg såhär i slutet. Nästa år får vi nya klasser och jag vill ju suga ut varenda minut av dem nu! Läskigt att tiden går så sjukt snabbt, snart står jag väl här med studentmössa i högsta hugg. Eller, varför inte världens svenssonfamillj? Jag hade inte tackat nej, alltså, men låt det ta sin lilla tid. Jag är ju snart inte ens barn längre, hallå? Vad hände där liksom. Jag behöver typ fem år till för att mogna. Jag får väl ta saken i egna händer och sätta mig och läsa Nationalencyklopedien hela sommaren, sedan kommer jag inte behöva lära mig något på 25, kanske 30 år. Mogenhet i högsta grad! 


Jag, bror, syster
På typ 6 år har vi mognat såhär mycket. Ganska starkt jobbat. Bilderna är båda tagna på Cypern. Tycker att vi lyckades ganska bra med blåsten också, hahaha.

Kommentarer
Postat av: ida

Svar; HAHAHAHAHA det är mitt efternamn xD har aldrig tänkt på det men andra kanske tror det med!



Man gör dom på en sida som heter polyvore.com men den sidan verkar vara nerstängd för tillfället så kolla in lite senare :D

2010-06-02 @ 09:22:09
URL: http://idaveintie.blogg.se.
Postat av: ida

Oj det är bara att ta bort punkten så kommer du till min blogg ^^

2010-06-02 @ 09:22:57
URL: http://idaveintie.blogg.se/
Postat av: ida

Svar; Fuskigt :O ska med ut och lägga mig nu :D

2010-06-02 @ 10:40:04
URL: http://idaveintie.blogg.se/
Postat av: ida

Polyvore.com funkar att gå in på nu :) tänkte bara informera dig lite hihi ^^

2010-06-02 @ 11:10:37
URL: http://idaveintie.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0