Vaknade vid halv tolv och fick lite panik över att vi inte kan vara hos mig ikväll och se Melodifestivalen. Tillslut hittade vi Beata i klassen som var villig att offra sitt hem för en hel skara brötande ungdomar (eller inte!). Så det blir kvällens tillhåll, är jättetaggad!
Igår var kvällen jätterolig hemma hos Johanna, med en massa kompisar. Alltid kul att träffa nytt folk. Världen är liten, säger jag bara! Himlar vad mycket folk man vet gemensamt. Och vad konstiga rykten som finns, haha! Blir till att städa idag, är taggad på det också bara för att.
Vad har ni för lördagsplaner? Roliga, tokiga, tråkiga eller mysiga?

Förresten, hittade mitt årshoroskop på Veckorevyn. Som den nörd jag är blir jag ju tvungen att läsa!
Klicka på bilden för att hitta alla årshorosop!
Visst blir man lite smått beroende, och läser och försöker känna igen sig?

Kommentarer
Postat av: E L L E N ♥

fin blogg!

allt bra med dig?

2010-03-13 @ 14:38:22
URL: http://ellx.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0