Ojojoj, tiden går så sjukt snabbt att jag inte hänger med! I fredags fick jag en ny dator av mamma, tjoho! Älskar den, är grymt snygg och passar mig perfekt. (Och nej, den är inte döpt.. än). Igår var det pluggdag som mest sovs bort av en ansvarig Hanna. På kvällen var det mysiga Liseberg med grymt härliga människor som jag knappt pratat med innan. Lyckad kväll! Resulterade dock i att jag var sjukt trött i morse så vaknade inte förrän halv tolv - tio minuter sen. Braa! Jag som skulle plugga hela dagen så att jag slipper dö i veckan, men icke. Morsdag idag också, ska till landet och äta middag med halva släkten. Kul och efterlängtat, var ju nästan ett år sedan man hängde på landet regelbundet. Jag är så glad över att det är sommar snart att det inte finns, visst är det underbart? 
Okej, jag borde verkligen inte slösa mer tid på datorn nu. Även om det är min nya favoritegendom. Vi kan ju låtsas att naturboken, samhällsredovisning, tyskainlämningar och matteprov är det jag brinner för, right? 

känns som typ en vecka sedan ju!

Kommentarer
Postat av: Frida

Det känns ju som evigheter sen juu!!

2010-05-30 @ 19:39:23
URL: http://fridasusanne.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv, Endast 250 kr :D

2010-05-30 @ 20:19:53
URL: http://www.februaritjej.se

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0