Åh, igår skickades min älskling Freja in på lagning. För er som inte vet (alla antar jag) så heter min laptop Freja bara för att jag var sjukt töntig som fjorton-/femtonåring, när jag fick den. Hehe. I alla fall, får hänga vid en av familjedatorerna som står i min brorsas rum, vilket är ganska jobbigt då jag inte får hänga här särskilt länge varje gång. Jaja, Freja är nog tillbaka om en vecka. Frisk och kry! Ni får lida lite av att jag kommer ha halvkass uppdatering, faktiskt. Ni förstår ju mig, ellerhur?

Bara för att jag är på väldigt glatt humör idag, ska ni få ett urval urfula bilder från när jag var tolv och tretton. Och ja, de är verkligen urfula. Och ni ska veta att jag inte ens tagit de värsta.. Pinsamt! Varsågod Henrik, bloggläsare, världen. 

Hanna 12-13: 

En enligt mig då grymt snygg mobilbild..


I Turkiet.. hej!


I Bergen, Norge


Norge också, tror jag.


På landet. Dåvarande kaninen Curry <3


Turkiet. Vilken skönhet!


Lekte modell med syster och kusin. Pinsamt snygg!


Tyckte att jag var grymt snygg när jag hoppade studsmatta.
Oj så fel man kan ha!






Kommentarer
Postat av: Emmelist

kan du snälla lägga upp en bild på den väskan så jag fr se? :P

2010-05-04 @ 18:42:57
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Frida

HAHA tack för att du inte la ut bilden på mig också ;)

2010-05-06 @ 17:02:07
URL: http://fridasusanne.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0