Än är Freja fast på lagning så dagarna i ända går jag runt utan min kära vän. Blir mer motion men sämre bloggläsande, blogguppdatering, facebookkoll och så vidare. Vet inte om denna separation är bra eller dålig? Förhoppningsvis är hon i alla fall tillbaka snart. För er som inte har koll - Freja är min dator. Och jag har redan en töntstämpel i min panna, så det är ingen idé att försöka sätta dit en. ;)
Förresten, en sjukt rolig sak har startat. Skolan jag går på har fått en egen gossip girl/boy. Numera finns LM Enströms egna (tredje) skvallerblogg här på blogg.se. För er som inte har koll på personerna är det antagligen en ganska meningslös blogg, men annars är det ju faktiskt bara roligt. Så länge man själv inte hamnar i inläggen, antar jag.


Allt bra med er annars? Har ni planer för krisit himmelfärd? Jag haar!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

tack

2010-05-11 @ 20:00:00
URL: http://jeewee.blogg.se/
Postat av: Anonym

snyyyygggg // gustav

2010-05-17 @ 18:58:54

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0