januari 2010

Vet ni hur trött jag var imorse? Sjukligt. Jag hade knappt sovit, jättetät i näsan och hosta och sånt där. Inte så kul. Mindre kul blev det sedan när vi hade oförberett prov på gehörs- och musiklära. Gissa varför? Jo, för att vi ska ha prov imorgon och skulle få veta vad vi kan öva på. Det visade sig dock inte vara så allvarligt, vi behövde inte ens lämna in utan bara rätta fritt. Jag har iaf inte alls tyckt att det var svårt så jag kanske kan det jag måste kunna iaf. Ligger på rätt nivå liksom. Ska inte plugga någon gehör idag, missar nämligen morgondagens prov för tandläkaren (sen när blev tandställningen något bra liksom? SCORE!)  Blir att skriva klart min idrottsdagbok och bara mysa istället. Behövs efter en dag som denna, superkall, snöig och temadag med ointressanta föreläsningar. Blir sovmorgon till halv nio imorgon så livet leker lite i alla fall. Biggest looser ikväll, vilka sitt bänkade med massa gott? Hands up!
Vad hittar ni på ikväll?

Kommentarer
Postat av: danten89

Då får du krya på dig =)

Jo jag mår bara fint..



Planer för kvällen? :)

2010-11-22 @ 18:45:48
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: ja dom är sköna att gå i fast dom är aningen för stora för mig/

2010-11-22 @ 19:03:04
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0