Jag är hur trött som helst efter att inte alls ha gjort något krävande idag. Släktkalas var mysigt, sällan man träffar all släkt ju. Imorgon blir det pluggapluggaplugga som gäller. Gehöret ska sitta, idrottsuppgift ska skrivas och lite diversegrejer. Jag ska hålla tummarna för att Henrik orkar sig hit också. På kvällen blir det konsert och lite powerwalking - gött. Skulle gjort det nu egentligen men jag orkar inte koncentrera mig alls. Orkar inte ens se på film, och då är det illa. Jag som hade godis och te på nattygsbordet. Jag är inte sugen längre. Trötthetstecken? Ja. Ni ser ju att jag ser helt mongo ut här ovan. Så är läget också. Klockan är ändå redan halv tolv så kan lika gärna dunsta nu. Eller duscha, har inte bestämt mig. Har ni haft en härlig kväll?

Kommentarer
Postat av: Frida

töntsyster!

2010-11-22 @ 17:46:01

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0