Jag hinner inte skriva egentligen. Har massa plugg. Slutade galet sent och sen ännu mer matte på stadsbiblioteket. Shitshitshit, jag tror inte att det kommer gå bra på matteprovet imorgon. Jag gör så mycket småfel jämt, jag är egentligen duktig. På lektionerna. När proven kommer vill inget gå min väg. Jag kommer bli så ledsen om jag inte får mvg. Jag kommer döda mig själv om jag får G. Kämpakämpakämpa!
Min dag har annars varit väldigt från och till. Grym morgon med min bästa Johanna, vi åt frukost och hade det jättemysigt! Engelskaläraren sen så hann fika en stund med snygga tjejer på da Matteo (svindyrt och snålt!) innan skoldagen började på riktigt.
Nu ska jag och matteboken ha en härlig kväll tillsammans, mamma ska få förklara allt även om jag kan det. Hoppas att hon inte har några andra planer nu.. Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: QN

haft en bra dag? :)

2010-10-26 @ 22:59:55
URL: http://payback.webblogg.se/
Postat av: MATILDA

Vad roligt att du ville vara med i min tävling :D

Hoppas det går bra !

2010-10-27 @ 15:47:18
URL: http://lbm.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0