Jag och min i vanliga fall snyggaste pojkvän!
Dessa läskiga sovmasker finnes på Urban Outfitters för 150 pix, visst är man sugen?
För er som har csnkort blir det dock 15 spänn billigare - värt! 

Min dag idag alltså - för himla bra! Jag hängde med min finaste hela eftermiddagen igår och på kvällen var det kyrka och kör för min del. I like! Idag har jag bara haft två lektioner, och sedan drog jag till svenska mässan där gymnasiemässan håller till. Jag var LM Engströms utsida i några timmar innan det var dags för fika med min Jenny. Vi hade en övermysig eftermiddag och nu är jag helt slut. Passar kusinhund och på promenaden med honom var det inte kul, det regnade som attans och jag tappade min vante i en vattenpöl precis när jag kommit ner för min gata. Tillräckligt långt för att inte orka gå upp och hämta en ny vante alltså. Om jag har frusit. Usch, riktigt ruggigt väder nu alltså. Fast det är ganska mysigt, imorgon får det mer än gärna vara såhär för då är det mys för hela slanten. Snöat har det ju också gjort idag, helt galet! Det är bara oktober kära Gud. Mysigt är det, även om det är helt fel tidpunkt just nu.
En latte och en dusch, sedan blir det sängen för min del. Har ni en grym torsdagskväll?

Kommentarer
Postat av: MORE THAN SEX

godnatt :)

2010-10-21 @ 23:50:10
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/
Postat av: JoelSv

Sv. på fest så går den nog hem ;)

dagens låt då?

Jag tycker den är bra :D

haft en bra fredag?

2010-10-22 @ 23:08:46
URL: http://joelsv.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0