mitt inlägg nedan gick tydligen inte att kommentera, har fixat det nu iaf!

syster knäppte en bild på mig igår! 

Hej alla godingar! Jag vet att jag är riktigt dålig på det här just nu men jag har haft så mycket annat för mig. Nu däremot, myser jag bara med en kopp te, bröd jag bakade i förrgår och pyjamasen är på. Riktigt härligt nu när regnet öser som antagligen bekant utanför fönstret. Finns det någon plats i Sverige där det är torrt just nu? Känns som en ganska avlägsen tanke med tanke på de stora dropparna som piskar mot fönsterrutan. Men visst är det härligt, ska sätta på en film och megamysa! Har dock lovat mig själv att raka mina uppsvullna (av mängder av myggbett, ser helt sjukt ut!) ben noga idag, känner mig som en riktig grottmänniska trots att det bara är lite stubb. Eller mycket stubb. Okej är det i alla fall inte någonstans...

Kommentarer
Postat av: It's Emmi

Sv: Ja, randigt är alltid bra! Får kolla om det finns några som passar mig bara :)

2010-09-15 @ 17:53:39
URL: http://itsemmi.blogg.se/
Postat av: t h e r e s e

sv: tack desamma. allt bra? :)

2010-09-15 @ 18:21:53
URL: http://randomtess.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0