Men ändå, jag tänker be om ursäkt. Faktiskt flera stycken som klagat på mig över min extrema dålighet inom just blogging de senaste dagarna. Hemskthemskthemskt ledsen är jag. Vill ni höra min bortförklaring? Onsdag - hankytime och kör. Död Hanna kom hem och struntade i datorn den dagen. Torsdag - baka tårta i hemlighet till Henrik, opera från sju till elva med skolan. Död Hanna kom hem och struntade i datorn den dagen också. Fredag - överraskningstårtkalas för världens bästa Henrik som som tur var blev överraskad! Hade varit ovärt att stå och baka massa tårta i skolan annars.. Han blev lycklig och jag blev lycklig, tack alla som var med och hjälpte till med överraskningen!
Bio på det, blev Wall street som jag inte rekomenderar. Sällskapet däremot, kärlek! Josefine, Ida, Alexander, Bettan, Karlo och Oliwer - mer av detta, tack.

fina Ida hjälper till att baka!


me and oklar tårta!

Så, nu ska jag somna och bli av med världens jobbigaste röst! Sov gott <3

Kommentarer
Postat av: Amy

Who was the cake going to be a surprise to? :)

2010-09-25 @ 09:05:10
Postat av: jasmin

gulleeesnuttan! im back! skriv! wtf! miss you freakalicious puss

2010-09-25 @ 13:30:26
URL: http://jazii.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0