systers bild

Fantastiska påsklov! Igår var det firande av min fina Mamma - nu hela femtio år gammal - hela dagen. Upptagen tjej hela dagen, alltså. Började med sång och paket vid sängen, sedan frukost ute på altanen. Veronica Maggio, Håkan och lite allt möjligt gött i iPhonehögtalarna och någon dryg timmas solning tillsammans med min finaste Henrik och brorsa - topless - efter det. Galet gött, solen höll sig glad hela dagen sen. Tio timmar med så sjukt mycket god mat, fantastiska tårtor och en väldigt massa folk hemma hos moster sedan, inte undra på att jag var slut igårkväll. Somnade hos Henrik efter att ha kikat lite på tjenare kungen.
En härlig sovmorgon imorse, sedan bar det av mot staden för att träffa min Johanna. Glass i solen, mumma. Fick med mig en massa fynd hem, ska visa er senare förhoppningsvis. Nu blir det att sätta på en tvätt och sedan vankas det räkor till middag. Livet leker ganska så rejält just nu. Lycka!

Kommentarer
Postat av: lil' babustyle

sv: Tack! ;>

Jodå, det är bara bra här!

2011-04-20 @ 19:06:52
URL: http://babustyle.blogg.se/
Postat av: Jummi Von Minji - Herrljunga Största Blogg

SV~så lite så haft en fin kväll? :)

2011-04-21 @ 01:10:40
URL: http://fukami.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0