ska krypa ner i min gosiga säng.. I wish!

Har faktiskt hängt i skolan idag. Var tvungen, ville så gärna se treornas musikal. Gryym var den, kan inte vänta tills det är min tur nästa år. Yeah! Ska gå och lägga mig en stund trots att solen skiner ute. Har inte feber längre men är trött ändå, efter en 8,5 timmars lång skoldag. Förhoppningsvis kommer Henrik hit ikväll, planerna var att äta frukost på stan tillsammans imorgon. Vi får se hur det blir, jag vill inte smitta honom. Samtidigt vill jag mer än gärna att han kommer.

I brevlådan låg det idag två fribiljetter till Nicole Kidmans nya film Rabbit Hole. Blir en dejt med Henrik, alltså! Sjukt kul, tack så mycket Christoffer Röstlund Jonsson från Aftonbladets Alltomstockholm.se!

Kommentarer
Postat av: Miss Åberg

sv: ja, gör det! Bra träning på kort tid! Jag kör alltid 8 Minute Abs och Buns. Tycker de är bäst!



jadu, vilken färg som är snyggast? Svårt! de blåa är sjukt snygga! Jag gillar starka färger!

2011-04-08 @ 17:48:05
URL: http://missaberg.blogg.se/
Postat av: Miss Åberg

sv: haha precis! Har man träningsvärk så vet man ju att man har gjort nåt iaf!

jo, blått kan ju vara lite svårt att matcha.:S svart är ju en färg som passar till allt, men svart är ju så vanligt med. det är svårt det där!

2011-04-08 @ 17:56:57
URL: http://missaberg.blogg.se/
Postat av: lovisa

tack såmkt:D

2011-04-08 @ 19:18:48
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0