underhöll mig med kameran förut..

Haha, jag har gått runt med ett léende på läpparna hela eftermiddagen. Henrik är fin, gjorde min dag. Min finaste kusdott Tuva var här en sväng också, och jag kunde inte sluta skratta åt henne - så fantastiskt söt! Gjorde min dag, också. Snart kommer mamma hem efter att ha varit borta med skolan sen i söndags. Jag och syskonen har klarat oss alldeles själva, höhö. Ska försöka sova så småningom också, eftersom jag vill till skolan imorgon. Kör och sånt där vilket jag inte kommer klara av eftersom jag låter som en alkoholiserad ett-paket-om-dagen-rökare. Osexigt och inte så charmigt heller. Vill ändå dit! Treornas musikal ska tittas på, och jag kan inte missa den. Jag är jättespänd på hur den blivit, man har ju gått och längtat i ett år. Tiden går så galet fort.. Förhoppningsvis fika efter skolan med några godingar, om vi orkar. Åtta till halv fem - fredagarna är inte att leka med ibland.

Sov sött, mina finaste ♥

Kommentarer
Postat av: ida

sv: tacktacktack hanna :D krya på dig förresten! kram

2011-04-07 @ 22:16:36
URL: http://idaemeliinda.blogg.se/
Postat av: lovisa

Hej är allt bra denna fredag?:)

Nu har jag publicerat vinnaren av ett läderarmband från Josign.se, kika bloggen för att se vem som vann:)

2011-04-08 @ 09:57:55
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: SANNA

SV: Okej! :) Jag svarar på kommentarer, kikar bloggar m.m. :D Är allt bra med dig? :)



Kram

2011-04-08 @ 13:23:27
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahha...nej men jag köpte dom förra året men är för små ;( Men hade guld och ljus rosa,vit typ ^^



www.michazz.blogg.se

2011-04-08 @ 14:03:38

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0