Vaknade redan klockan nio på grund av en riktigt obehaglig dröm, så jag bestämde mig för att dra på gympakläderna och rensa tankarna lite. Blev en fyrtio minuters lång powerwalk och sedan en riktigt härlig dusch. Så skönt! Efteråt gjorde jag mig en ordentlig frukost också, för att känna mig riktigt hälsosam.

Henrik kommer hit om en och en halv timma, så innan dess blir det att vara ambitiös. Ska städa och sånt där. Beställa bilder från sommaren (typ den här ovan) som jag senare i veckan kan sätta in i ett album. Är det bara jag som tycker att det är riktigt avkopplande och ganska kul att städa och småfixa? Jag älskar känslan när det är klart, och fräscht omkring mig! Sedan mår jag som bäst! :D


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0