garderobsinspiration

Vilken dag.. Känner mig helt slut och lite borta. Har i alla fall hunnit med en del idag. En sväng till Allum för att hjälpa mamma med en grej, övningskörning i en timma (för andra gången och jag är faktiskt bra!) och så har jag suttit med näsan doppad i matteboken i nästan tre timmar. Gjort två gamla nationella prov inför mitt nationella på måndag. Slutkörd? Ja. Men det ska faktiskt bli ännu mera plugg ikväll och hela dagen lång imorgon. Fast ikväll ska jag ha det kul! Okej, snarare mysigt än roligt. Leta efter inspirationsbilder kanske. Hittade ett gott recept på pepparkaksskorpor inne på Ica idag som jag kanske ska prova att baka, och sedan ska jag sticka framför en Disneyfilm tillsammans med en kopp te. Behöver som sagt avkoppling, så det är okej att bete sig som en gammal tant, haha. 

Förresten är det bara en vecka kvar till Julafton. Hur sjukt är inte det? Visserligen kommer den här veckan säkerligen att gå galet långsamt, men ändå. En vecka?! Kändes som om det nyss var oktober. Scheisse!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0