Sista dagen på året och jag har underhållig mig denna morgon med en PW tillsammans med Miranda. Riktigt härligt vintervårväder ute (ja, igår var det vår och värme, och idag är det frost och kallt!) så var mer än skönt att komma ut och röra på sig. Blir att ta en riktig långdusch tillsammans med Body Shops hela Mangoserie strax, man vill ju välkomna det nya året som fräsch och väldoftande. Ansiktsmask, nagelfix, hårinpackning och diverse står på också schemat. Sedan ska jag bara gotta mig framför en film med lite egengjord björnbärssorbet. Ikväll ska jag hem till fina Vilma och fira in det nya året med lyx! Vad jag har på mig i afton får ni förhoppningsvis se imorgon. Ikväll berättar jag om highlights från 2011 och delger er mina nyårslöften!

Hur firar ni nyårsafton ikväll?

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0