GOD JUL på era alla mina fina! 

Vaknade sent och äntligen har julkänslan infunnit sig! Tog en lång powerwalk med mamma ganska direkt när jag vaknade, så nu är jag nyduschad och fräsch. Om en timma ska vi befinna oss på plats där julfirandet ska ske - hemma hos min moster och morbror som bor precis granne med oss. Jag älskar att fira jul där! Ser fram emot all god julmat och presentöppningen. Åh! Måste fixa mig lite innan vi ska gå, så jag säger hejdå till er och hoppas att ni får en fantastisk dag! PUSS

Kommentarer
Postat av: neli

hihi men precis =) åh va roligt att du fick dina skor hihi! alltid kul att få det man vill ha ju haha. god jul på dig och hoppas att du haft en fin julafton hittills tjejen =)

2011-12-24 @ 19:28:10
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

God Jul underbara människa! Kramar Wiilow & Milton

2011-12-24 @ 19:42:35
URL: http://wiilow.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0