Åh, jag är för dålig på att fotografera alltså! Får bli ett gammalt foto som ändå representerar dagen lite sådär halvbra. Ett foto på mina goa tjejklasskompisar! Alltså, pinsamt dålig fotograf. Jag har gjort såå mycket roliga och mysiga saker idag att jag borde ha ett helt fotoalbum vid det här laget.

Den här underbara dagen började hos min fina klassföreståndare. Hela musikklassen var där och fick frukost! Jag fick inte bara frukost, jag fick dessutom mandeln i gröten! Hoppas Henrik förstår innebörden i det hela. Jag vill inte bli besviken, haha! Vad skulle ni säga om jag om ett år var gift? Crazy!  Vi hade även julklappsutdelning och jag fick världens sötaste cupcake av bakdrottningen herself - Ida. I paketet låg också ett jättesött hjärta som jag precis hängde runt en hycint i mitt rum. Blev väldigt juligt och mysigt! 

Sedan hade vi skolavslutning. Sjöng en massa och stämningen i kyrkan var smått crazy! Folk var verkligen sugna på lov alltså, haha. Efter det gick jag och några härliga klasskamrater för att gotta oss med lite fika. Det vankades nämligen jobb senare på kvällen! Klassen sjöng ett fåtal julsånger på Kronhusbodarnas mysiga gård för ett hundratal arkitekter som skulle ha julfest. Vi fick både pengar att skänka till Rumäninen och varsin röd ros. Hur gulligt som helst! Sedan väntade ett långbord på Hard Rock Café på klassen och vi åt oss glatt mätta på hamburgare nästan hela bunten. Haha! Har verkligen varit en riktigt härlig avslutningsdag, men nu är jag mer än tacksam över att det är lov. Känner hur stressen bara släppte nu när jag kom innanför dörren. Tröttheten ligger som ett moln över huvudet. Ska därför hoppa i säng och sova som en prinsessa. Imorgon står det en hel del på schemat, men det berättar jag då!
Sov sött mina finaste

Kommentarer
Postat av: O

Onekligen, PS ingen puss

2011-12-23 @ 22:50:43
URL: http://Hjortberg.se

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0